نحوه آبگیری قبل از مسابقات

با این روش مسابقات در کشور عزیزمان ۶ ماهه اول سال ۶ماهه  دوم سال  و برگزاری هفتگی توابع تهران  و استان و کشور  اصولا یک ورزشکار که تاکنون به مرحله  استانی و کشوری راه نیافته  باید در چند مسابقه> شرکت و خود را محک بزند که اگر خوش بین باشیم  تا مسابقات کشوری  در ۲ماه هر دو هفته یک مسابقه و انتظار  داریم این ورزشکار  بسیار ورزیده عضلانی و آماده باشد  در صورتی که اگر شما قبل  از مسابقات به سالن وزن کشی  رفته باشید  خواهید دید  ۹۹درصد ورزشکاران  با بدن ورزیده و عضلانی  ولی بی حال و لبهای خشک  و چشم انتظار وزن کشی  که بعد آن غذای رژیمی  خود که بارگیری نام دارد را میل کنند  و سپس اجازه آب خوردن نخواهند  داشت . به امید آنکه قبل استیج  در بک استیج آب میخوریم  و پمپ میخوریم و..در طول روزهای گذشته نیز آب  بدن را چلانده که بدن  عضلانی را به نمایش   بگذارد ،غافل از اینکه  فشار خون  بالا رفته ، قند بدن کاهش پیدا کرده،٪فشار بیش از  حد به کلیه  آمده و آن جنگندگی را بر روی استیج ندارد.

آیا این  رژیم آبگیری صحیح است؟

 چرا پیشکسوتان و  مربیان فن آبگیری صحیح  را به ورزشکاران یاد نمیدهند؟

 چرا ورزشکار علیرقم  میل باطنی تن به چنین خیانت  بزرگی به بدن خود میدهد؟

 چراکسانی که خود آسیب  غیر قابل برگشت  این روش آبگیری را دیده اند دیگران  را منع نمیکنند؟

 آیا روش صحیحی وجود دارد؟ بله!

در  مقالات بعدی جواب این  سؤالات را خواهم داد.

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *