افزایش رشد مؤثر عضلات بدن

افزایش قدرت انفجاری در عضلات بدن

بهبود عمل بازیابی در بدن

کراتین۱۰۰٪ریز شده به شما کمک خواهد کرد تا در سطح فراتر از پیش تمرین کنید.کراتین ماده ای در عضلات میباشد که به تبدیل انرژی ذخیره شده به نیروی جنبشی در سلولها در حالت ATPکمک می کند.کراتین در گوشت قرمز و ماهی یافت میشود؛یک تغذیه کامل در روز شامل ۱-۲گرم کراتین میباشد و بدن انسان ۱-۲گرم در روز کراتین تولید میکند.کراتین دلیلی بر افزایش قدرت و استحکام،متعادل نمودن بهتر اسید لاکتیک و تسریع بازیابی در ورزشکاران می باشد ،همچنین کراتین به افزایش حجم عضلات کمک میکند.


نحوه مصرف: عموما ۵روز اول روزی ۲۰گرم در چهار وعده که به آن بارگیری میگویند و سپس روزانه ۱۰گرم در ۲وعده


نکته؛شخصا اعتقاد دارم با توجه به فیزیک و نوع آناتومی هر نفر و نوع تغذیه و تمرینات مصرف کراتین بصورت متنوع میباشد به عنوان مثال یک فرد موزوموروف که تغذیه مناسبی دارد و از گوشت قرمز و ماهی به اندازه کافی مصرف میکند استفاده ۲۰گرم کار اشتباهی است و جز ضرر و فشار به کلیه ها چیزی در بر نخواهد داشت پس نتیجه میگیریم میزان مصرف در افراد گوناگون متفاوت میباشد و مقدار آن توسط مربی با تجربه مشخص می شود

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *