میتوان گفت تمرینات اینتروال یعنی میان بر،نتیجه گیری سریعتر ،چربی سوزی بهتر ،در این نوع تمرینات بازی با ضربان قلب میباشد که بتوانید بجای 2ساعت دویدن یا راه رفتن با 20دقیقه تمرین نتیجه بهتری دریافت کنید،در یک تعریف ساده (در یک تایم ثابت ضربان را بالا ببرید و در همان تایم ضربان را پایین بیاورید)بطور مثال در انجام حرکت تردمیل وقتی شیب زیاد باشد ضربان بالا میرود وقتی شیب کم یا صفر باشد ضربان پایین می آید ،برای این کار در یک تایم ثابت مثال هر یک دقیقه با سرعت 6«به نحوی که شما رامجبور به دویدن نکند بلکه با قدمهای بلند حرکت کنید»با شیب 2راه بروید و پس از یک دقیقه شیب را بالا ببرید مثال شیب ۱۰ ،بعد از یک دقیقه دوباره شیب2 سپس شیب 10 ،با این کار شما یک دقیقه ضربان خود را بالا و یک دقیقه ضربان را پایین می آورید،این عمل را در پایان تمرینات و زمانی که تمرین هوازی دارید به مدت حداقل 20دقیقه انجام دهید،با سایر تمرینات مثل دوچرخه سواری،ال اپتیکال،طناب زدن،شنا در آب،تمرینات با وزنه ،دویدن در هوای باز و خیلی از تمرینات دیگر از اینتروال میتوانید بهره بگیرید ،فقط کافیست مطمعن شوید ضربان خود را به خوبی بالا و پایین میکنید ،نتایج حاصله از این سیستم تمرینی حیرت آور است،درصد چربی سوزی ده چندان میشود،سیستم قلبی عروقی تقویت میشود،افزایش حجم ششها،افزایش سوخت و ساز بدن **
نکته قابل توجه**
قبل از شروع تمرین بعلت شدت بالا ،بدن بخوبی گرم و آماده باشد،برای دریافت نتیجه بهتر جهت چربی سوزی حداقل 45دقیقه از تمرین گذشته باشد سپس اینتروال را انجام دهید،اگر مشکل قلبی عروقی دارید از سیستم اینتروال دوری کنید،اگر تازه وارد هستید یا مدت زیادی است که از تمرینات به دور هستید بعد از 4هفته شروع کنید.

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *