آموزش کشش رو به پایین از عقب با سیم کش(لت از پشت)


کشش رو به پایین از عقب با سیم کش(لت از پشت)
روبه روی دستگاه بنشینید در حالی که پاهایتان زیر بالشتک قرار دارد.در حالی که دستها را بیش از عرض شانه از هم جدا گرفته اید،میله را بگیرید؛
عمل دو را انجام دهید و میله را از پشت تا گردن پایین بیاورید.آرنجها به موازات بدن باشد.
در پایان حرکت عمل بازدم را انجام دهید.این تمرین عرض پشت را توسعه میدهد .همچنین عضله پشتی بزرگ (بیشتر الیاف تحتانی و خارجی)،عضله گرد بزرگ،تا کننده ساعد(دوسر بازویی،بازویی قدامی،برون گرداننده ی دراز)،عضله متواضی الاضلاع و قسمت تحتانی عضله ذوزنقه را تقویت کرده و توسعه می دهد.

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *